Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Koncert med Gipsy Vendetta

20. juli 2017 kl. 19:00

Gypsy Vendetta er et yderst velspillende Gypsy Jazz orkester fra København. Gypsy Vendetta spiller fransk jazz (Jazz Manouche) og er meget inspireret af den gamle guitarmester Django Reinhardt.

Det stærkt svingende orkester, som tæller Anders Nilou (Guitar), Rasmus Rude (Guitar) og Anders Mondrup (Kontrabas), har spillet mere end 200 koncerter i Danmark, Norge, Serbien, Ungarn, Tjekkiet, Slovakiet og Marokko.

Musikken egner sig både til større koncerter, hvor orkestret senest spillede spillede to sveddrivende koncerter for 2000 dansende mennesker til Musik I Lejet 2014, til intimkoncerter, som de succesfulde arrangementer på Il Buco, Bjergtrolden og Christianshavns bådudlejning, men også som afslappet baggrundsmusik til receptionen, festen, under middagen og lignende arrangementer.

Gypsy Vendetta er et erfarent orkester med fantastisk timing, positiv energi og stor respekt for den elskelige Gypsy jazz, som holder fanen højt og vidergiver den traditionsrige musikstil.

Gypsy Vendetta spiller i øvrigt ofte med Tom McEwan (kendt fra TV) på trommer og vaskebræt, og Frederick Menzies (DR Big Band) på klarinet.

Dato:
20. juli 2017