Søren Okholm duo med rytmisk kirkekoncert

4. juli 2019 kl. 19:00 - 21:00

Søren Okholm Kirke-Covers er en af de bedste og mest alsidige løsninger til fantastiske koncert oplevelser med rytmisk musik i kirken. Oplev unikke fortolkninger af kendte kunstnere nøje tilpasset kirkerummets akustik og stemning. Søren Okholm er som sanger utrolig alsidig og bliver ofte engageret som solist i forskellige sammenhænge. Gennem tiden har han optrådt med alle tænkelige typer af orkestre, og sunget utallige sange. Han bevæger sig ubesværet rundt i forskellige genrer som pop, rock, jazz, soul osv. og besidder en legesyg musikalitet, der gør at ikke to koncerter er ens. Han formår altid at komme ud over scenekanten og ind under huden på sit publikum med sin varme og indfølende stemme.

Der vil være en forfriskning i forbindelse med koncerten.
Menighedsrådet v. Drøsselbjerg kirke

4. juli 2019