Ole Gas hylder og mindes Kim Larsen

1. august 2019 kl. 19:00 - 21:00

”Først tror du, det er Kim Larsen – så tror du er løgn!”. Sådan lyder det gang på gang fra publikummer, der har oplevet Danmarks mest efterspurgte Kim Larsen fortolker: OLE GAS.

Kim Larsen synger: ”Masser af succes…”, og det passer også på Ole Gas, der i mange år har levet af at synge Kim Larsen sange, så man skulle tro, at det var gavflaben selv. Om det er sangene fra tiden med Gasolin, Bellami eller Kjukken, kan Ole Gas hele repertoiret og ta-ger publikum med “down memory lane” på den smukkeste musikalske rejse.

Så læg Tante Olgas briller og tag en tur ned ad ”Rabalderstræde”, gå en tur over ”Langebro” med ”Susan Himmelblå” eller tag ”familien i skoven” med Ole Gas som under-holdning til det næste arrangement. Der er en dyb respekt, ja næsten kærlighed, til Kim Larsens sange, når Ole Gas fortolker hele Danmarks uofficielle nationalskjalds sange.

Der serveres lidt godt til ganen i pausen, og alt er som sædvanlig gratis
Menighedsrådet

1. august 2019