Anders Bircow koncert

Drøsselbjerg Kirke havde torsdag d. 28 juni, Anders Bircow på besøg

En glad mand, med en fantastisk udstråling, som fik os til at glemme livets fortrædeligheder, for i hans selskab, griner, synger og klapper vi.

På sine medbragte strengeinstrumenter: 1 stk. 12 strenget, og 1 stk alm. guitar, samt en okulele, spillede han bl.a. skønne Beatels melodier, han havde komponeret et potpori, hvor han nåede at spille 23 sammenkomponerede numre på 3 min.

Synge kan han, og med sort hættetrøje og hue gav han den som "gulddrengen" en parodi der gav latterbrøl gennem den gamle kirke.

Hans musikalitet er imponerende, og så er der måden, han fortæller sjove historier på, vi kunne blive ved. Det var bare så dejligt, på denne smukke sommeraften, at have besøg af sådan en alsidig og posetiv kunstner som Anders Bircow.