Selandia Brass Band

Torsdag aften d. 17 maj var Selandia Brass Band, et orkester der består af 20 messingblæsere, i Drøsselbjerg Kirke, hvor vi kunne nyde at blive blæst omkuld af Deres fantastiske spil.

Det var en stor musikalsk oplevelse, at få lov til at nyde deres profesionelle tilgang til musikken.

Norges nationalsang " Ja vi elsker dette landet" blev spillet netop på Norges nationaldag, (fordi dirigenten Jacob Vilhelm Larsen) , havde tilknytning til Norge,spillede bandet i et meget smukt arrangement.

Det var en festlig koncert, i samspil med et veloplagt puplikum, i den fyldte kirke, på sådan en smuk dag i maj.

Solisterne udfoldede Deres evner til stor glæde for os alle.

Bandets yngste medlem, Anton Dyrby 16 år, og lokal fra Drøsselbjerg, spillede "Side by side" så vi dårligt kunne sidde stille.

En helt igennem pragtfuld aften.