Lotte Riisholt Juleshow i Drøsselbjerg Kirke

5. december 2019 kl. 19:00 - 21:00

Lotte Riisholt vandt velfortjent prisen som Årets Kvindelige Dansktop Solist ved det store TV-transmitterede gallashow DANSKTOPPRISEN 2018 fra Boxen, Herning tidligere på året. Siden har der været ekstra travlhed i den populære Holbæk sangers kalender. Lotte Riisholt elsker travlheden og nyder at komme rundt og optræde- og særligt til seniorarrangementer. Her får Lotte mulighed for at have publikum tæt på, så hun også kan gå rundt blandt publikum og synge.

Fra midten af november til juleaften bliver Lotte Riisholts normale repertoire udvidet med populære julesange som skal vi klippe vore julehjerter, Du kære gamle julemand, Jeg så julemanden kysse mor, Juleaftens-alfabet, Søren Banjomus og er der stemning for det også et par udenlandske julehits som “Let it snow” og ”Rocking around the Christmas tree”. Derudover er der selvfølgelig også populære toner fra Dansktoppens store stjerner som: Birthe Kjær, Dorthe Kollo, Gitte Hænning, John Mogensen, Keld & The Donkeys, Grethe Ingmann, Johnny Reimar, Birgit Lystager, Susanne Lana, Ulla Pia – og selvfølgelig Lotte Riisholt selv!

Det hele bliver serveret med Lotte Riisholts varemærke: Stort nærvær, glimt i øjet og flot sangstemme. Gang på gang beviser Lotte Riisholt, at det er opskriften på en succes og hvor der efterfølgende er flotte arrangør- og publikumstilbagemeldinger.

5. december 2019

Drøsselbjerg Kirke